ik heb de eerdere private beta geprobeerd op een HTC Hero (singlecore) met CM7, een 2.3.6 kernel. Niet te gebruiken vanwege de traagheid. Ik ben benieuwd naar de resultaten op de wat nieuwere phones.
Ralph
HEQ5 syntrek - Vixen ED80SF - Skywatcher 80T guidescope - Carl Zeiss Jena 180mm f/2.8- USB EqMod - Artemis 4021 - Logitech Fusion - http://www.flickr.com/photos/67152293@N02/
Dat is jammer voor je! Hopelijk is het maar een bug. Op de 'oude' Galaxy S draait het juist soepel, beter dan de meeste concurrenten.
Voor andere Android users, om te vergelijken:
HTC Hero (528Mhz processor, 288 MB RAM): Werkt jammer genoeg niet goed
Samsung Galaxy S (1Ghz processor, 512MB RAM, 128MB GPU cache): Werkt goed
Laatst gewijzigd door silversurfer; 10-12-11 om 09:29
Ik heb hem ook op de Galaxy S2 en werkt prima afgezien van een paar beta bugs.
Inmiddels nu de derde beta (ik heb met de private beta meegedaan en een bug report opgestuurd naar Bill Tschumy.
Zelf zegt hij op CN "er zitten wel iets meer dan een paar bugs in". Maar snelheid is prima (ben de iPad versie gewend) en op het AMOLED schermpje vind ik t mooier dan de iPad.
Ik heb er ook een paar eigen horizon panorama's aan toegevoegd.
Wat die snelheid betreft op langzamere apparaten daarover heb ik hem ook gemaild dat tijdens schuiven en inzoomen de grenshelderheid verlaagd zou kunnen worden wat het schuiven / zoomen een stuk sneller maakt.
My eyes are the best optical devices provided. Others:
XT10 250mm, Genesis 100mm, TS 15x70, Canon EOS 7
hier op de samsung gio draai hij voor geen meter.
jammer.
HTC Hero is ook wel een echt oud paardje hoor... Ding is nog van het vorige decenium...Ik ging het al niet eens proberen, Angry Birds draait al niet, laat staan dit... Van mij mag m'n Hero wel per ongeluk stuk gaan...
Wel een vrij korte Beta trouwens, tot eind December... Ze zullen alles er met de private Beta wel uitgestreken hebben...
Scientia non habet inimicum nisi ignorantem.
Omne ignotum pro magnifico.
Geef de developer wat tijd en als ie uit beta is zal ie ook wel goed lopen op oudere Android HW ...
Laatst gewijzigd door MoreLinux; 11-12-11 om 17:52 Reden: ios opmerkingen verwijderd.
En dat gebruikers van wat verouderde hardware er rekening mee moeten houden dat Skysafari een vrij zwaar programma is. Het grootste probleem is, denk ik, de graphics. Iets waarmee Apple's handheld producten altijd mee op de markt vooruit lopen.
Laatst gewijzigd door MoreLinux; 11-12-11 om 17:54 Reden: ios opmerkingen verwijderd.
Scientia non habet inimicum nisi ignorantem.
Omne ignotum pro magnifico.
Wat natuurlijk kan meespelen is dat vanaf android 3 er pas een andere implementatie is van de gpu, die nu meer gaat meedoen. Misschien heeft dat een positief effect op de rendersnelheid
linkje
moet ik misschien toch maar is op de Hero proberen te zetten...
HEQ5 syntrek - Vixen ED80SF - Skywatcher 80T guidescope - Carl Zeiss Jena 180mm f/2.8- USB EqMod - Artemis 4021 - Logitech Fusion - http://www.flickr.com/photos/67152293@N02/
Klopt, ik kan me voorstellen dat voor veel oudere Android apparaten Skysafari nogal zwaar is, zeker als je zwakke sterren (de Pro versie) wil afbeelden. Met high-end apparaten zoals de Galaxy S2 doet ie t prima maar daar is de performance vergelijkbaar met iPad 2 en iPhone 4S.
Ik denk dat de app nog aangepast kan worden voor langzamere apparaten.
My eyes are the best optical devices provided. Others:
XT10 250mm, Genesis 100mm, TS 15x70, Canon EOS 7