2 maart!? Neeee! Dan ben ik op kamp!![]()
2 maart!? Neeee! Dan ben ik op kamp!![]()
AKA: joost95
Leuk Ed!
Starparty & LAN Party-ganger | Secretaris Publiekssterrenwacht Schothorst | Robtics 70/420 ED doublet | Vixen Polaris | Meade Lightbridge 12" | 20cm Piet Kuit DHZ dobson
Even een teken van leven, een schop en een poster.
Als je nog mee wilt doen: graag, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Er is koffie, thee etc in de wacht, je kan er ff opwarmen en als de opkomst net zo wordt als op 3 september gaan we een leuke avond hebben!
Starparty & LAN Party-ganger | Secretaris Publiekssterrenwacht Schothorst | Robtics 70/420 ED doublet | Vixen Polaris | Meade Lightbridge 12" | 20cm Piet Kuit DHZ dobson
Hoi allemaal,
even checken of iedereen nog kan komen!
Aanmelders:
Ionize
Maurits Polak
Astroland
BerryH
Twan (onder voorbehoud van carpool)
Jowell134
Ed
Misschien:
Bas van Krieken
Ik zoek nog wel meer mensen die met kijker aanwezig willen zijn deze avond! Het start om 19:00 en we gaan door tot het niet meer leuk is/bewolkt wordt.
Als het bewolkt is gaat het hele feest uiteraard niet door maar dan zijn we wel open dus je kunt alsnog langskomen voor de leut in dat geval!
Maar nogmaals: ik zoek nog wat vrijwilligers met kijker!
Helaas Maurits, ik was zeker gekomen.
Maar ik ben er net die dag niet.
Dat zei je al![]()
Jaha, maar ik vind het gewoon zo jammer.![]()
Ik weet niet of ik dan een kijker heb Maurits.
Ik denk dat ik zelf lekker ga lid worden bij jullie en door jullie kijkers ga kijken
Tot In maart!
Gr, jowell.
Je kant natuurlijk altijd langskomen als bezoeker, Jowell! (wintertijd = vrijdagavond 20:00, zomertijd = zondagmiddag 15:00)
Inmiddels weer 2 man erbij en een leuke set kijkers waaronder 12" & 14" LX200's, een 6" newt op LXD75, een oldskool Vixen Shuttlescope op Vixen Polaris, 12"Lighbridge en nog een paar dobsons & refractors. Geeft een leuk beeld voor het publiek!
Dat is een mooi bont gezelschap. Hebben we stroom in het veld ?
WO Megrez 88 FD (88mm F5,6) | Intes MK-67 (150mm F12) | TAL 200K (200mm F10) | AT Voyager | TAL GEM2 | Orion Sirius EQ-G