Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Redesign mijn website

Dank jullie weer. Ik heb een aantal dingen weer verbeterd.

@Ruben,
    Zelf sleutelen in de HTML codes gaat niet zo gemakkelijk. Ik kan wel dingen toevoegen maar niet zo maar veranderen.

@barry
    Op zich wel grappig dat de site "inhetdonker" heet en je zodra je op een button klikt het donker wordt.....
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Donateur Redfish's schermafbeelding
    Aantal Messier gezien
    108
    Ik zou wel graag zien dat de site in breedte gelijk bleef. Nu zitten de menuknoppen telkens op een andere plek omdat elke pagina een andere breedte heeft.

Ja, maar dat gaat niet i.v.m. de verschillende formaten van foto's
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Mijn publicaties staan er nu ook op

gr Arend

@ejo
    Dank je. Ik heb het veranderd
    gr Arend

Mars Bobtb's schermafbeelding
    Aantal Messier gezien
    40
    Aantal Herschel gezien
    9
    Op je Equipment pagina en op de Published Work pagina staat onderaan jouw copyright regel door de text heen.
    Op je deepsky galleries staat het woord DEEPSKY door de lijn heen en half verstopt achter het eerste plaatje.

Verder is het wel netjes, lekker simpel en weinig overbodige rommel, daar is helemaal niks mis mee
    En natuurlijk gaat het uiteindelijk om de mooie plaatjes!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redfish Bekijk bericht
    Ik zou wel graag zien dat de site in breedte gelijk bleef. Nu zitten de menuknoppen telkens op een andere plek omdat elke pagina een andere breedte heeft.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arend van der Salm Bekijk bericht
    Ja, maar dat gaat niet i.v.m. de verschillende formaten van foto's
    En dat kan wel, maar zonder enige HTML kennis gaat het inderdaad niet zo gemakkelijk...
    Robtics 115/800mm Triplet Apo | Skywatcher 80/600mm ED Pro | Celestron CGE | Atik 383L+ mono / Canon EOS 550D | Starlight Xpress Lodestar & USB filterwiel

Barry b@rry's schermafbeelding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arend van der Salm Bekijk bericht
    Op zich wel grappig dat de site "inhetdonker" heet en je zodra je op een button klikt het donker wordt.....
    Zo kan je het ook zien

Yep

Regels voor berichten