horrorwinter opkomst !!
met in december heel veel sneeuw en in januari temperaturen
van -20 onder nul!!
maar wat denken jullie hier over?
alvast een extra skipak gaan kopen of is het weer dikke kwats??![]()
horrorwinter opkomst !!
met in december heel veel sneeuw en in januari temperaturen
van -20 onder nul!!
maar wat denken jullie hier over?
alvast een extra skipak gaan kopen of is het weer dikke kwats??![]()
Ben je paranormaal of dronken? Ik bedoel: Waar komt deze informatie vandaan? Uit de hoge hoed?
Vermeld eens een bron!
Dit? http://www.rtl.nl/components/actueel...oorspellen.xml
Ach, de zomer zou ook heet worden... Ik zie wel wat de dag brengt, niet de winter.
Chase your dreams, cause no one else will
HEQ5 syntrek - Vixen ED80SF - Skywatcher 80T guidescope - Carl Zeiss Jena 180mm f/2.8- USB EqMod - Artemis 4021 - Logitech Fusion - http://www.flickr.com/photos/67152293@N02/
Na die warme periode in maart/april werd er een hete droge zomer voorspeld.
Stond overal, vooral in de telegraaf, en rtl.
Ik zie het wel, eerst zien, dan geloven.
Heelal: Hoe verder men keek, hoe groter het leek. ( Jules Deelder )
Dikke zever. Nu nog wachten op rampberichten van Piers Corbyn en we hebben weer al het opgeklopte eiwit om een half jaar meringue mee te maken.
Dat is 'nieuws' zoals in de 'boekskes' (en de horoscoopbladzijde).
Laatst gewijzigd door sixela; 27-10-11 om 21:03
Alexis Cousein -- "Number Six is feeling unmutual today". Skywatcher 130mm f/5 reflector; zelfgemaakte 400mm f/4.46 op Tom Osypowski platform; 250mm f/4.8 Alkaid.
Volgens Piet op de radio vanmiddag wordt januari juist zacht en rommelig, december kouder maar niet extreem. Iedereen zegt wat anders![]()
Auch ich bin ein Kollaser!
Ik zeg niets.yesyes:
Heelal: Hoe verder men keek, hoe groter het leek. ( Jules Deelder )
Als het waar is kunnen de anti dauw linten omgebouwd worden naar anti ijs linten.![]()
Wat ik pas echt HAAT is een super heldere nacht terwijl alles vol ligt met sneeuw die de lichtvervuiling omhoog kaatst......
200mmF5, 90mmF10, EF 70-200mmF2.8L, 50mmF1.4, 20mmF2.8, Fujinon 10x50, Splend/Kamakura 10x50
Artemis 4021 mono, Eos400d, SC3 SPC900 met ICX-424 mono CCD NEQ6 HEQ5pro