Hoi allemaal,
Ik woon aan de rand van Wateringen De Haag en in de wijk is er na veel juridisch getouwtrek een krachtcentrale van Tennet gebouwd om aan de toenemende stroom behoefte te voorzien.
Allemaal prima natuurlijk want ook mijn camera moet gewoon op 220 draaien , maar om op elke paal dan een 1000 volt bouwlamp te plaatsen schoot bij mij in het verkeerde keelgat.
Een bevriende amateur die " toevallig bij de gemeente werkt " vertelde mij dat daar wel wat aan te doen is door een officieel handhavingsverzoek te doen.
De procedure is vrij simpel , zet boven aan de brief aan b en w , handhavingsverzoek en de gemeente is verplicht binnen een wettelijke termijn hierop actie te ondernemen.
3 dagen geleden ging de brief op de post en nu net werd ik al gebeld door een ambtenaar van de afd toezicht.
Er worden metingen gedaan door de afdeling om te zien of ik een punt heb ,( en die heb ik ) dus in de toekomst worden de bouwlampen vervangen door lantaarnpalen en er komt beveiliging op die lokatie.
Dit kost de gemeente natuurlijk weer een hoop poen maar ik kan straks weer lekker in het oosten fotograferen.
Met een glimlachop het gezicht typ ik dit bericht en wou dit even met jullie delen.
Groeten
Frans

Met citaat reageren