Ik ben van mening dat er altijd een zekere arrogante houding nodig is om de vraag tot denken en een discussie te krijgen.
Het is niet de bedoeling om arrogant te zijn, het is alleen maar dat ik niet tevreden ben over de manier dat er erg makkelijk over mijn mening wordt omgegaan.
Ik stelde een eenvoudige vraag en het makkelijkste was om mij voor dom te verklaren.
Niet handig van diegene die zich als expert voordoen, die komen met domme ballonetjes en Carl Sagan !!!!
Dat zijn geen antwoorden, dit zijn spelletjes.
Jammer en een gemiste kans !!!
wel de oplossing voor de expansie van mijn geduld
I have gained 8 1/2 inch in length
Jouw één na laatste reactie en nu je eerste in dit topic...
Edit: niemand hier speelt een spelletje met je, er zijn nu meer dan 135 berichten geplaatst in dit topic, een paar van deze posters hebben lappen tekst voor jouw getypt om jouw het uit te leggen en jij gaat er zo naar reageren. Sorry, daar kan mijn verstand even niet bij.Ik zie het heelal als een ballon in een ruimte, wat is die ruimte waarin deze ballon zich opblaast ?
Chase your dreams, cause no one else will
Bij deze .... Doei!!!Oorspronkelijk geplaatst door servises
@services: Carl Sagan heeft ongeveer 600 artikelen gepubliceerd in wetenschappelijke tijdschriften, en hij was een Miller Research Fellow in 1960-1962. En nu jij weer?