Astrokalenders, hemelkaarten en meer van hemel.waarnemen.com kunnen nu ook worden geraadpleegd via je smartphone of tablet. Zie HemelApps.
Astrokalenders, hemelkaarten en meer van hemel.waarnemen.com kunnen nu ook worden geraadpleegd via je smartphone of tablet. Zie HemelApps.
People's Front of Judea. Officials.
Goed bezig. Ik kijk echt te weinig op die pagina's!
Waarneemomstandigheden deze week
Is natuurlijk maar heel ruw, maar kan bijvoorbeeld helpen te bepalen of je beter morgen of overmorgen die waarneemavond kunt plannen...
Marc, wil je alsjeblieft nooit stoppen met de site? Ik kan niet zonder! En nu ook nog een weersverwachting: hulde!
(En mocht je ooit te horen krijgen dat de layout niet "modern" genoeg is: negeren! Hemel.waarnemen.com is een oase van rust binnen de hippe astro-sites)
Laatst gewijzigd door Roel; 11-12-11 om 14:00
"Door lijm te gebruiken krijgt het bouwwerk een meer permanent karakter"
300mm f/4 Dob | 75mm Polarex EQ | 60mm Polarex EQ | 114mm f/4,4 Newton | 90mm f/10 h-alpha
Idem. Simpel, duidelijk en een schat aan informatie. Ik wacht ook met spanning de ontwikkelingen rond de Android app af!
Scientia non habet inimicum nisi ignorantem.
Omne ignotum pro magnifico.
En Tux moet ook blijven linuxanim.gif
I have gained 8 1/2 inch in length
Heh heh, simpele layout zal wel blijven wegens gebrek aan fantasieIk hoor graag kritiek of suggesties, maar liever inhoudelijk dan betreffende de layout.
Dank voor de lof!Merk op dat het niet 'mijn' weersvoorspelling is, maar gejat van het KNMI...
Laatst gewijzigd door sluys; 18-12-11 om 15:43
Nieuw: detailpagina's voor de ochtend- en avondverschijningen van Mercurius en Venus: voorbeeldje.