Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: "God did not create the universe..."

Met alle respect voor een ieder die mee doet aan deze discussie maar er staat mij iets van bij dat dit tegen de forum regels is, in het verleden zijn er wel meer van dit soort discussies geweest en deze werden dan door de moderators op slot gegooid met vewijzing naar de regels.
    Ik zelf vind dit altijd wel goede discussies maar is er iets veranderd dat het nu wel mogelijk is of zie ik het fout??

Venus Observer's schermafbeelding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sidney Bekijk bericht
    in het verleden zijn er wel meer van dit soort discussies geweest en deze werden dan door de moderators op slot gegooid met vewijzing naar de regels.
    Oh ja!? Is dat zo? Dat wist ik niet maar ik ben een beetje nieuw hier.

Op zich vindt ik dit ook een interessante discussie. Bestaat god wel/niet. Heeft Hawkings gelijk? Heeft ie een punt. Het is altijd een gevoeling onderwerp. WAAROM??

Waarom zijn er forumregels die deze discussie verbieden? Als dat zo is, is dat ook een reden tot discussie. Of gaan we die dan ook niet voeren.

Je kunt je inderdaad afvragen of mensen die 'geloven' dat religie de (enige) 'waarheid' is wel over een redelijk verstand beschikken.

Niemand kent 'de waarheid'. Iedereen zou 'de waarheid' graag weten en sommige mensen zoeken die 'waarheid'. Hawkings dus ook en hij denkt dat ie de 'waarheid' op het spoor is. Of het zo is zal moeten blijken. Van standpunt veranderen is alleen maar een bevestiging dat je het eigenlijk niet weet. Maar je bent tenminste op zoek, in plaats van een eeuwenoud verhaal te geloven wat door mensen is bedacht met hun toen nog beperkte kennnis van de wereld om ons heen.
    Laatst gewijzigd door Observer; 03-09-10 om 16:03
    Celestron C8 203mm F10 SCT | Robtics 90mm F5,5 achromaat | Eden XP 8x42
    Vixen Super Polaris DX | Skysensor-3 | Philips SPC900NC SC1 + UV/IR Blocking filter

Moderator luukieboy's schermafbeelding

Aantal BOC gezien
    23
    Aantal Messier gezien
    90
    Aantal Herschel gezien
    58
    Wat is waarheid?

Collimero Nop's schermafbeelding
    Aantal Messier gezien
    110
    Aantal Herschel gezien
    208
    De waarheid is dat dit topic op slot gaat. Omdat sinds de schepping (van dit forum) dit soort discussies tot niets leiden.

Regels voor berichten