Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 119

Discussie: Beoordelingen (Web)winkels

Re: Beoordeling en adressen (web)winkels

Geef de winkel een rating van 1 (laagste) tot 10 (hoogste)

Naam winkel: Astroshop.de
    Aankoop: 1,25" zenithprisma, baader sunfoil, kruisdraadoculair

Voorlichting: (n.v.t.)
    Klantvriendelijkheid: (n.v.t.)
    Service: (n.v.t.)
    Prijs: 9
    Levering: 10

Geef je deze (web)winkel over het algemeen een positieve negatieve beoordeling? POSITIEF
    't is mijn 2e bestelling, echt point & click en binnen een week zijn de spullen in huis, tegen schappelijke prijzen en goed verpakt.
    En niet te vergeten dat zakje Haribo Goldbärchen wat ze er bij stoppen, daar doe ik het stiekem voor

Pallas

Naam winkel: Aquarius telescoop

Voorlichting: 10
    Klantvriendelijkheid: 10
    Service: 10
    Prijs: niet veel verschil met andere
    Levering: ook goed

Geef je deze (web)winkel over het algemeen een positieve negatieve beoordeling? POSITIEF
    zeer goed gevoel, gastvrij en veel kennis

Stofdeeltje

Naam winkel: Astrolumina
    Aankoop: MEADE LX200R GPS 10"
    Vixen NLV 12mm oculair
    Vixen NLV 6mm oculair

Prijs: 10
    Levering: n.v.t

Zeer Positieve over deze winkel. Zeer veel uitleg, zelfs verschil in oculairen werden getoont door met een kleiner telescoop naar buiten te gaan.
    [url]http://beun.net[/url]

Naam winkel: Van Grootven
    Aankoop: Skywatcher 90mm F11 EQ3-2

Service: 8
    Prijs: 8
    Levering: 10
    Nuja, al die tienen komt eigenlijk omdat ik verkoper ken en dus eigenlijk veel info kreeg op voorhand
    Ook de levering was super. Hij bracht em gewoon bij mij thuis en stelde hem dan direct op om eens te proberen.
    De levering was met een EQ2 montering en na 2 dagen mocht ik al om mijn EQ3-2 gaan om om te ruilen.
    Nu nog altijd heel goede service en mijn nieuwe telescoop zal wss ook daar aangekocht worden als ze die ten minste hebben...

Aarde eriko's schermafbeelding

Naam winkel: Robtics
    Aankoop: Meade LXD75 Smidt Newton 8" ,met autostar.

Voorlichting: 8
    Klantvriendelijkheid: 9
    Service: 8
    Prijs: 8.5
    Levering: 9

Bij de buis van de telescoop ontbrak de orginele doos waarop er 50euro korting werdt gegeven en een extra Robtics widefield 15 mm occulair. Op vrijdag had ik betaald en op donderdag had ik hem thuis staan (TNT deed er één dag extra over).
    Met deze winkel heb ik nu een goede ervaring en ga ik vaker daar mijn astro spullen bestellen.
    Meade LXD75 8" Schmidt Newton
    The Imaging Source DMK 21AU04.AS

Aankoop: (wat heb je gekocht?): zenithprisma

Voorlichting: (cijfer of n.v.t.) 9
    Klantvriendelijkheid: (cijfer of n.v.t.) 10
    Service: (cijfer of n.v.t.) 10
    Prijs: (cijfer of n.v.t.) 9
    Levering: (cijfer of n.v.t.) 10

Ik had op starnights bij rob een zenithprisma gekocht maar eenmaal thuisgekomen en goed getest bleek dat deze sterk uit collimatie stond. Een paar mailtjes later hebben we overeengekomen dat ik een nieuwe ging krijgen en zo is het ook gebeurd. Zelfs mijn verzendkosten van het oude prisma heeft rob onverwachts terugbetaald. Goede service dus.

Sirius

Aankoop: (wat heb je gekocht?): ADM dualplate, volgtelescoop en volgringen.

Voorlichting: (cijfer of n.v.t.) 9
    Klantvriendelijkheid: (cijfer of n.v.t.) 10
    Service: (cijfer of n.v.t.) 10
    Prijs: (cijfer of n.v.t.) 10
    Levering: (cijfer of n.v.t.) 7

voorlichting: hij heeft me duidelijk voor en nadelen uitgelegd van het systeem en ik had daar een goed gevoel bij.
    waarom zo'n hoog cijfer voor de service? wel, de volgkijker was nog niet op voorraad en hij heeft me tijdelijk een andere volgkijker aangeboden en meegestuurt zodat ik toch kan werken, en als de andere er is wisselen we ze om.
    prijs, ik kijk naar de prijs en ga dan niet zeuren voor een lagere prijs of ik moet op dat moment voor duizenden euro's kopen.
    zonder vragen haalde hij zo een deel van de prijs af, en ronde dit af op een mooi bedrag.
    levering: was wel snel, maar niet helemaal kompleet, de rvs inbusboutjes van de adm dualplate ontbraken, maar worden snel nagestuurd.
    al met al een goede en nette afhandeling van het bedrijf, en zal zeker vaker aankopen doen bij robtics.
    127mm 950mm apochromaat met moonlite servo focusser, Orion ED80, camera Canon EOS 350D (gemod met filter en peltier koeling)op EQ6PRO

Naam winkel: Galileo
    Aankoop: HEQ5 pro synscan
    Voorlichting: 8
    Service: 9
    Levering: (cijfer of n.v.t.) 9

Levering: montering was op stock dus kon ik die direct meenemen wat enorm leuk is als je niet speelgoed koopt

Service: Die is echt wel super. Ik had problemen met de montering, ben terug gegaan naar de winkel en daar enkele tests gedaan. Helaas konden we het probleem niet reproduceren maar toch heb ik een nieuwe handcontroller mee mogen nemen naar huis en indien het probleem niet opgelost was, zou het aan de montering liggen en moest ik die binnen brengen.
    Ik vind het wel prachtig dat ik zo snel kon geholpen worden. En zelf na nog maar 2 keer in de winkel te zijn geweest kenden ze al mijn naam wat ik trouwens ook mooi vind

Big Bird Steem's schermafbeelding

Aantal BOC gezien
    90
    Aantal Messier gezien
    110
    Aantal Herschel gezien
    308

Re: Beoordeling en adressen webwinkels

Naam winkel: Teleskop-Service
    Aankoop: Van sticker tot montering, dit maal gaat het om een handcontroller

Voorlichting: 9
    Prijs: 9
    Levering: 8

Nog maar eens een hulde voor TS. Na vakantie bleek de handcontroller van mijn GM-8 defect en dus maar direct een mail naar TS. Al snel bleek dat het absoluut niet makkelijk is reserveonderdelen van Losmandy te krijgen (ze zijn er sowieso erg traag) en dat ik me in het ergste geval kon voorbereiden op een wachttijd van enkele maanden. Wel bood TS mij aan hun mechanicus te laten kijken om te zien of deze het op kon lossen. Gister ontving ik een mail dat de controller helaas niet zo 1, 2, 3 gerepareerd kon worden en terug ging naar Losmandy. Maar! TS stuurt me een nieuwe handcontroller met nieuwe garantie, en neemt zelf het risico voor een lange wachttijd op zich. Dit is iets wat ze niet hoeven te doen, maar toch doen ze het. Nu hebben zij daar een montering staan die niet verkocht kan worden zo lang er geen controller is. Hiep, hiep!
    Bij een wand van 5 meter hoogte dient men een afstand van minimaal 5 meter aan te houden. Bij hogere wanden moet de minimale afstand gelijk zijn aan de hoogte van die wand.

Aarde eriko's schermafbeelding

Naam winkel: Aquarius optics
    Aankoop: 80mm buisringen voor een volgtelescoop

Voorlichting: nvt (info van de website)
    Klantvriendelijkheid: 8
    Service: 7
    Levering: 6

De levering was wat traag. Op dinsdag besteld en op zaterdag geleverd terwijl er een levertijd staat van één of twéé dagen. Maar zoals altijd is de bestelling erg zorgvuldig ingepakt en compleet!

Verder ben ik te vrede!
    grts
    Meade LXD75 8" Schmidt Newton
    The Imaging Source DMK 21AU04.AS

Regels voor berichten