Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 119 van 119

Discussie: Beoordelingen (Web)winkels

Geef de winkel een rating van 1 (laagste) tot 10 (hoogste)

Naam winkel: Robtics
    Aankoop: Atik 383L+ mono camera

Voorlichting: n.v.t.
    Klantvriendelijkheid: 9
    Service: 8
    Prijs: 9
    Levering: 10

Geef je deze (web)winkel over het algemeen een positieve negatieve beoordeling? / Postief

De camera was eerder aanwezig dan afgesproken en was een mooie verrassing! Prijs is prima, goedkoper dan vanuit duitsland.
    Mijn dochter van 2: Kijk papa, sterren, hoog in de lucht!

Sedna Danielk's schermafbeelding
    Aantal Messier gezien
    2
    Naam winkel: Teleskop-Express
    Aankoop: NexStar 130 SLT - GoTo Reflektor 130/650mm + extra toebehoren.
    Klantvriendelijkheid: 10
    Service: 10
    Prijs: 10

Geef je deze (web)winkel over het algemeen een positieve negatieve beoordeling? POSITIEF

Dit is de eerste keer dat ik wat besteld heb bij Teleskop-Express en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ik had op dinsdag 27-7-2010 mijn telescoop met toebehoren besteld en ik kreeg een uur later al bericht dat de bestelde produkten op voorraad waren en zosnel mogelijk zouden worden verstuurd. Woensdag 28-7-2010 kreeg ik bericht van Teleskop-Express dat mijn pakket onderweg was. Ik had toen nog een mail verstuurd om te vragen voor een pakket nummer maar toen bleek dat ik deze even later van ups toegemailt kreeg. Desondanks kreeg ik toch nog van 2 verschillende medewerkers een mail terug met het pakketnummer. Er werdt vrijwel direct geantwoord op mijn mail. Vrijdag 30-7-2010 kwam mijn pakket al in goede staat en goed verpakt aan. Al met al dus top service waar veel Nederlandse webwinkels nog wat van kunnen leren en ook de prijzen zijn natuurlijk lekker laag vergeleken bij de Nederlandse shops. Volgende keer bestel ik hier zeker weer. Echt een aanrader dus voor de mensen die een telescoop zoeken voor een redelijke prijs en deze ook snel in huis willen hebben.

Naam winkel: Opticstar Ltd
    Aankoop: EQDIR, DSUSB shutter control en wat kabels

Voorlichting: 9
    Klantvriendelijkheid: 10
    Prijs: 8

Geef je deze (web)winkel over het algemeen een positieve negatieve beoordeling? POSITIEF

Geef de winkel een rating van 1 (laagste) tot 10 (hoogste)

Naam winkel: dealextreme
    Aankoop: Groene Laser

Voorlichting: 9
    Klantvriendelijkheid: n.v.t.
    Service: 8
    Levering: 8

Laatst gewijzigd door Ruben; 10-08-10 om 16:32 Reden: Beoordeling genegeerd, geen optiek winkel...

Astro Versand

Naam winkel: Astro Versand, Duitsland
    Aankoop: Buisringen
    Voorlichting: 1
    Klantvriendelijkheid: 1
    Service: 1
    Prijs: 8
    Levering: 8
    Totale beoordeling: NEGATIEF
    Toelichting:
    Ik had een maat buisringen besteld die er niet was, 200mm.
    Vervolgens werd mij geadviseerd om het met een maat kleiner, 185mm, te doen. Ze hadden zelf getest of het wel mogelijk was met het iets verstellen van het scharnier en de bouten. Zo kwamen ze precies op mijn maat uit. Overtuigd, dat ik hiermee toch eindelijk de zaak kon optuigen, heb ik vervolgens die buisringen besteld. Ze bleken dus van geen meter te passen. Veel @mail verkeer over en weer. Tip: ik kon ze wel iets uitbuigen, dan zouden ze wel passen. Op de vraag wie verantwoordelijk was als dit fout zou gaan werd vaag, maar niet afdoend geantwoord. Niks buigen dus. Twee helften geknapt. Vervolgens blijft het angstig stil bij AstroVersand.
    Mijn tip: Koop nooit iets bij dit bedrijf.
    Laatst gewijzigd door delphi46; 18-01-11 om 16:57

Beoordeling webwinkel: Lichtenknecker Optics en Galileo

Naam winkel: Lichtenknecker Optics en Galileo
    Aankoop: Collimatie-oculair

Klantvriendelijheid: n.v.t.
    Service: 9
    Levering: 9

Eindcijfer: 9

Het is de eerste keer dat ik bestelde bij hen en mijn beoordeling is zeer positief. Donderdagavond heb ik de bestelling gedaan. Vrijdag kreeg ik een email dat het pakket verzonden was. Maandagmorgen had ik het collimatie-oculair reeds in mijn bezit en ... ik had nog geen euro moeten betalen. Transportprijs was 5€ en dit vind ik zeer redelijk.
    Het collimatie-oculair ziet er zeer degelijk uit voor zijn prijs (=31€) maar hoe het presteert weet ik nog niet maar ik twijfel er niet over omdat het collimatie-oculair hier op het forum werd aangeraden door Sixela. (ik woon in België en winkel ook in België)
    http://www.astroforum.nl/threads/129...jkbuis+galileo

Saturnus Jurgen's schermafbeelding
    Code:
    Naam winkel: Webwinkel Urania
    Aankoop: boek Steve O'Meara's Herschel 400 Observing Guide.

Klantvriendelijkheid:2
    Service: 0
    Prijs: n.v.t.
    Levering: 0 
    Eindcijfer:2

Geef je deze (web)winkel over het algemeen een positieve of negatieve beoordeling? NEGATIEF
    De Astroshop van Urania ziet er heel verzorgd en professioneel uit, maar dit was echt de laatste keer dat ik er iets besteld heb. Op 13 oktober 2010 bestelde ik het boek via hun webshop en betaalde ik onmiddellijk met een kredietkaart. Omdat de levering enige tijd op zich liet wachten, heb ik een vraag gesteld aan de winkel via het chatvenster van de website, dat op dat moment geopend was om vragen te stellen. Ik heb een uur gewacht, doch een reactie op mijn vraag kwam er niet. Hierop heb ik enkele weken later een mailtje gestuurd met de vraag om info, doch een antwoord op deze mail is nooit gekomen.

Op 1 februari 2011, bijna vier maanden later, kreeg ik uiteindelijk een kort mailtje van Urania dat het boek niet meer leverbaar is en dat mijn geld zou teruggestort worden. Ondertussen staat het boek nog steeds te koop op hun website. Niet bestellen via deze webshop dus!

Saturnus Jurgen's schermafbeelding
    Code:
    Naam winkel: www.astroshop.de
    Aankoop: boek Steve O'Meara's Herschel 400 Observing Guide.

Klantvriendelijkheid:10
    Eindcijfer:10

Geef je deze (web)winkel over het algemeen een positieve of negatieve beoordeling? POSITIEF
    Op 2 februari 2011 bestelde ik het boek online. Ik kreeg van de winkel de melding dat ze het boek moesten bestellen en dat het daarom misschien iets langer zou kunnen duren. Op 15 februari 2011 stond er al iemand voor mijn deur om het boek te overhandigen. Kijk, zo kan het dus ook!

Donateur BerryH's schermafbeelding
    Naam winkel: Aquarius Optics
    Aankoop: Orion Optics UK 200mm f4.5

Voorlichting: 8
    Klantvriendelijkheid:7
    Service: 5
    Prijs: 7
    Levering: 3
    Eindcijfer:5

Geef je deze (web)winkel over het algemeen een positieve of negatieve beoordeling? NEGATIEF

Regels voor berichten