Mee eens, maar die werden bij mij (Amsterdam) weer beroerd bezorgd, lees: regelmatig helemaal niet bezorgd.
Mee eens, maar die werden bij mij (Amsterdam) weer beroerd bezorgd, lees: regelmatig helemaal niet bezorgd.
@ EricB: Die ervaring had ik ook, zie http://www.astroforum.nl/threads/119...Interstellarum
Maar sinds maart gaat het (na 3x klacht indienen bij SelektMail) prima. Alles binnen enkele dagen na het verschijnen in de bus, niets meer missend. Ik ga nu heel hard afkloppen..........
@skyfan: je bedoelt zeker Interstellarum?Stellarium is een planetariumprogramma!
Maar verder helemaal mee eens: Sterne und Weltraum steekt met kop en schouders boven de rest uit.
Ik kom net terug uit Frankrijk. Dáár hebben ze nmm pas leuke tijdschriften voor amateurs. Ik heb het juli/augustus nummer gekocht van Astronomie magazine. Echt van alles wordt behandeld: vaste rubrieken van zonnestelselfenomenen, deepsky-waarnemingen, specials (ditmaal over de melkweg en zomerobjecten, 100 graden-oculairentests (Ethos roulez), de geschiedenis van waarnemen, tips & trucs, opposities, clubleven. Ik zou er mijn Frans voor gaan ophalen...
"Attitude is a little thing that makes a big difference."
Ik vind Sterne und Weltraum en Sky at Night de beste magazines. Sky & Telescope is ook goed maar de bezorging laat te wensen over en hij lijkt langzaam maar zeker steeds dunner te worden. De Zenit koop ik nog wel eens als ik hem in de winkel tegenkom.
Hierbij een lijstje met tijdschriften: Klik!
De meeste zijn al genoemd maar misschien heb je er iets aan.
Ik hou het zelf bij websites en een stapel National Geographic Magazines die ik nog heb liggen.
sterne und weltraum is wel een mooi tijdschrift als je duits kan lezen natuurlijk
Dobson 12" / dobson 10"/ 2 oude 114/900 newton's/ Lunt LS35 THa/ Polarex 60/900 en 60/700
Hierbij een gratis digitaal Belgisch tijdschrift: Klik!
Ik vind Astronomy Now interessant, met veel mooie foto's en een vrij hoog wetenschappelijk gehalte.
Posts verwijderd. A.u.b. geen illegaal materiaal aanbieden, ook niet "ik zet ze hier niet neer, ik zeg alleen dat ik ze heb".