Ziet er heel interessant uit, en de prijs is helemaal niet verkeerd. Als je eens wilt letten op de batterij-levensduur... En kan je zelf apps installeren?
Ziet er heel interessant uit, en de prijs is helemaal niet verkeerd. Als je eens wilt letten op de batterij-levensduur... En kan je zelf apps installeren?
In de planning 303 mm f/5.4 reisdobson | Celestron C8 | Meade SN-8 | Sky-Watcher 200 mm f/5 | WO 66 mm f/5.9 SD | LXD55 | Vixen GP | Eden 8*42 | Canon 1100
Ik ben ook ten zeerste benieuwd naar deze review. Wanneer mogen we dit verwachten?
Mvg, Olivier
Obsession 18" f4,5 - ServoCat en ArgoNavis - http://deepsky-astronomy.blogspot.com/
@svdwal:
De batterijduur is bij gebruik zo'n 10-13.5 uur, afhankelijk van het gebruik van WiFi.
Maar ik zal dit natuurlijk in de praktijk nog wel testen. Waarschijnlijk houdt de Eee Note het wel een nachtje uit.
En nee, je kunt geen Apps installeren. Het is namelijk geen tablet.
Maar er zitten genoeg functies op (notitieblok, e-reader, webbrowser, camera, memorecorder, kalender, rekenmachine).
@Olivier:
Dat ligt er aan wanneer ik 'm goed heb kunnen testen. Het weer moet dan wel een keer gaan meewerken.
Eerst maar eens wachten tot 't pakketje hier bezorgt wordt.
Yes, they're sharing a drink they call loneliness. But it's better than drinkin' alone.
Krijg net een mail van ASUS dat 'ie is verstuurd.
Hopelijk kan ik 'm dit jaar nog uitproberen.
Yes, they're sharing a drink they call loneliness. But it's better than drinkin' alone.
@Rocky: ik hoor ook graag je ervaringen (niet alleen met sterrenkaarten maar in bredere zin). Interessante ereader!
Starparty & LAN Party-ganger | Secretaris Publiekssterrenwacht Schothorst | Robtics 70/420 ED doublet | Vixen Polaris | Meade Lightbridge 12" | 20cm Piet Kuit DHZ dobson
De e-reader is gisteren bezorgd, en ik heb 'm nu 2 dagen kunnen proberen.
Ik zal zometeen deel 1 van de review op het forum zetten.