Zo, zit zelfs een volgmoter bij!, geen geld voor zo'n opening![]()
Zo, zit zelfs een volgmoter bij!, geen geld voor zo'n opening![]()
Dag FTD, Hallo Spotnet! Use Your Brain
Voor de op de kop schrijvers .....![]()
??? ?n???u?q??p ?s ??? ou?? q??p ???? ??u ??? nds?p? po?u??
Astronomers love going deep..
Die is uitdagend voor mensen met zonder inzicht
Maar nu dan echt weer:
:offtopic:
Scientia non habet inimicum nisi ignorantem.
Omne ignotum pro magnifico.
En hier krijgt iemand het voor elkaar een -zo te zien- Skylux 70mm te koop aan te bieden voor 120 euro!
Starparty & LAN Party-ganger | Secretaris Publiekssterrenwacht Schothorst | Robtics 70/420 ED doublet | Vixen Polaris | Meade Lightbridge 12" | 20cm Piet Kuit DHZ dobson
Ook wel aardig zijn al die Meade LXD 75's op Marktplaats; dat zijn er op dit moment welgeteld 6 ! Toch best wel een aardige kijker voor een beginner en die OTA is nog best wel Grab-and-Go. Nu lijkt me het moment om een goede slag te slaan.
WO Megrez 88 FD (88mm F5,6) | Intes MK-67 (150mm F12) | TAL 200K (200mm F10) | AT Voyager | TAL GEM2 | Orion Sirius EQ-G
En, zoals één van de aanbieders 't zegt: "...de kenner weet de nieuwprijs" (bieden vanaf €450,00).![]()
Ja, €300,00 vorige jaar bij de Lidl![]()
Be patient: in time, even an egg will walk.
Flauw. Dat was een eenmalige openingsstunt van welgeteld één Lidl-filiaal. De "normale" prijs van de LXD-75 bij de Lidl is/was €599,-.Oorspronkelijk geplaatst door Bernez
"Door lijm te gebruiken krijgt het bouwwerk een meer permanent karakter"
300mm f/4 Dob | 75mm Polarex EQ | 60mm Polarex EQ | 114mm f/4,4 Newton | 90mm f/10 h-alpha
Ja maar het is tweede hands he,
Ik bedoelde dat ik een vraagprijs van €450,- voor iets wat nieuw €600,- kost (of het dubbele bij de optiekhandelaren) vrij redelijk vind.
"Door lijm te gebruiken krijgt het bouwwerk een meer permanent karakter"
300mm f/4 Dob | 75mm Polarex EQ | 60mm Polarex EQ | 114mm f/4,4 Newton | 90mm f/10 h-alpha