Het is in het weekend ook steeds beter weer aan het worden, hopelijk weer eens lang waarnemen
Het is in het weekend ook steeds beter weer aan het worden, hopelijk weer eens lang waarnemen
Chase your dreams, cause no one else will
@luukieboy2
ik heb hetzelfde probleemalleen zou een een korte tijd niet leren, niet zo erg zijn. het probleem is dat moeder des huizes daar niet zo blij mee zou zijn. Ik hoor haar het al zeggen:
-" moet jij niet leren?"
-" moet jij nu in de koude gaan liggen? straks word je ziek, middenin de examens!"
ja, zoiets hoor ik mijn moeder ook al zeggen, maarja
Chase your dreams, cause no one else will
Grappig het klaar vanuit het oosten op, maar op precies het moment dat die opklaringen hier zijn komt er een veel dikkere band bewolking uit het zuid westen over... En dan waren de opklaringen ook nog in het noorden. Ook het weerbericht voor de komende dagen was: opklaringen in het noorden, zuiden bewolkt. Ik zie al een week op het weerbericht schitterende plaatjes van de zon, maar die heb ik hier de afgelopen 3 weken nog niet gezien.
Vanavond eindelijk weer s helder, volgens huidige voorspellingen althans..
Kan ik eindelijk mn nieuwe 13mm Nagler, Tele Vue 2x Barlow en Lumicon UHC filter eens testen!
jeffreyjongmans.nl | Sky-Watcher BKP250 10" f/4.8 | NEQ6-Pro EQMOD | QSI 683wsg-8 | DMK21AU618 | SX Lodestar | Astrodon Tru-Balance Gen2 LRGB & 3nm Ha / SII / OIII
Ik ga het er ook op wagen.
Zit er ook sterk aan te denken.
Het is hier (in Haarlem) alweer de hele dag stralend blauw, hoewel ik nu ook alweer de eerste wolkjes aan zie komen, en ook SAT-24 laat behoorlijk wat bewolking zien....
Grrr...![]()
Zou het wel wat worden???
12" F5 Meade Lightbridge; 8" F10 Meade SCT op LXD75; 4" F7 Robtics ED op Vixen Polaris;
7x50 Vixen Ascot verrekijker, en te weinig donkere nachten in een bos met een uil.
Ik check het hier: http://7timer.y234.cn/V3/product.php...d=1&country=NLOorspronkelijk geplaatst door BoertjeB
Voor Haarlem ziet t er inderdaad minder goed uit...
jeffreyjongmans.nl | Sky-Watcher BKP250 10" f/4.8 | NEQ6-Pro EQMOD | QSI 683wsg-8 | DMK21AU618 | SX Lodestar | Astrodon Tru-Balance Gen2 LRGB & 3nm Ha / SII / OIII
Tja, gewoon er op wagen, want beter wordt het echt niet de komende dagen. Het is niet voor niets nieuwe maan.Oorspronkelijk geplaatst door knmi
Mist: Goede seeing!? Helaas is er van 20:00 - 24:00 l.t. niks interessant te zien op Mars. De interessante delen (Syrtis Major) komen pas rond middernacht te voorschijn...
Ook in het Zuiden des lands is de lucht een stralend blauw doek, hopen dat dit zo blijft tot vanavond!!
Het gaat er niet om wat je ziet, het gaat erom hoe je het bekijkt...